Prodejní dovednosti
1. Konzultativní prodej (1 – 3 dny)
- Navázání vztahu s klientem
- Analýza potřeb
- Nabídka řešení
- Uzavření obchodu
- Návazný prodej – crosselling
2. Strategie jednání s klientem (1 – 2 dny)
- Typologie zákazníků
- Překonávání nezájmu zákazníka: metoda SPIN
- Vyrovnávání se s námitkami: postup a techniky
- Obchodní vyjednávání
3. Klientský přístup, jak si udržet klienta (1 – 2 dny)
- První dojem - navázání vztahu s klientem
- Jak správně reagovat na požadavky a potřeby klienta
- Jak napravit vztahy se zákazníky - řešení stížností a reklamací
- Jednání s rozčileným klientem
- Praktický nácvik pomocí videozáznamu a jeho analýzy
4. Postupy aktivního prodeje a poskytování služeb (1 - 2 dny)
Plánování: stanovení cílů, výběr kontaktů, plánování činností, příprava kontaktování
Telefonování: pravidla, technika AIDA, rozhovor s asistentkou, sjednání schůzky, prodej po telefonu
Schůzka: přivítání, identifikace potřeb, předběžné zakončení, prezentace nabídky, zakončení
Pokračování: dokumentace, příprava nabídky, udržování kontaktů, hodnocení úspěšnosti
5. Řízení a koučink prodeje (1 – 2 dny)
- Sledování pracovního výkonu: principy, motivování
- Vedení prodejních porad: pravidla, náplň, plán
- Řízení prodeje: výběr a hodnocení pracovníků
- Koučování prodeje: bezprostřední a pravidelné
- Timemanagement
![](https://d1dbad9294.cbaul-cdnwnd.com/fa5ec5269277c5f7e9bcfd654e8577a0/200000286-73a7873a7a/DSC_2081.JPG)